First Look at Jamie Bamber in 'John Doe' - Jamie Bamber News
Unofficial. Fan Run. Squeeing is not only welcomed, but encouraged.
asta77
jamiebambernews
asta77
First Look at Jamie Bamber in 'John Doe'


Prepare to squee in 3...2...1....

Blue Post, which provided post-production work on John Doe has posted a short video compiled of clips from the film, including a brief clip of Jamie. My initial reaction: OMG, AUSSIE ACCENT!!!. Me second reaction was to think this looks pretty interesting! :) We're definitely going to see a different side to Jamie in this project.

By the way, if you have a problem getting the video to play (I did on my first attempt), after pressing "play" try right click and "view video". That at least works with the Firefox browser.

Tags:

8 comments or Leave a comment
Comments
anamarya From: anamarya Date: February 28th, 2013 06:53 pm (UTC) (Link Me)
Thank you. It looks really interesting.

Btw, it played perfectly fine for me on Chrome. Which is a good news also for other people on countries that usually don't get to see everything (ok, that came out strange).
anteros_lmc From: anteros_lmc Date: February 28th, 2013 07:36 pm (UTC) (Link Me)
My initial reaction: OMG, AUSSIE ACCENT!!!
ROFL! Mine too XD I mean I knew it was an Australian film, but somehow I wasn't expecting the Aussie accent. I am an eejit.

It looks much more intriguing than I expected, though tbh, I'm not sure exactly what I was expecting. I'm certainly interested to see more now! :}

lanalucy From: lanalucy Date: February 28th, 2013 08:00 pm (UTC) (Link Me)
Another accent to make me warm, like I don't already have plenty of hot flashes. lol

I'd never heard of this film before someone posted info about it here, and it does look well, intriguing is exactly the word that was in my head, though I hate to be a copycat. heeee
zegeekgirl From: zegeekgirl Date: February 28th, 2013 09:54 pm (UTC) (Link Me)
Pleased that it's definitely a pretty intriguing teaser, given that there's been so much mystery about the movie until now. Can't wait to see a longer preview. Am LOVING what I'm seeing of Jamie's approach in just those few seconds. Definite potential.

Squeeeeeeee. ;)

Edited at 2013-02-28 09:55 pm (UTC)
(Deleted comment)
From: (Anonymous) Date: March 1st, 2013 05:13 am (UTC) (Link Me)

dvd

will it cometo dvd in US
asta77 From: asta77 Date: March 1st, 2013 05:26 pm (UTC) (Link Me)

Re: dvd

No word yet on any sort of release in the US. Hopefully, we'll have news soon.
spongetrisha From: spongetrisha Date: March 1st, 2013 09:07 pm (UTC) (Link Me)
His Australian accent is really convincing. Can't wait to see this now
8 comments or Leave a comment